jag gör lite listor..

Tror jag har hamnat i en vårdepression.

Älskar listor och därför listar jag allt skit.

• Jag och Johan får inte flytta till ihop förrän i Juli för det var vattenskada i lägenheten.

• Jag fattar ingenting av kursen som vi läser just nu och jag får panik eftersom vi arbetar i grupp och dom verkar förstå mycker mer än mig.
Och apropå att jobba i grupp, att komma fram till nånting tar ungefär 4 timmar eftersom vi kör möten över msn. Jag trodde att meningen med att plugga på distans var att man skulle kunna plugga när och vart man ville. Tydligen inte.

• Jag fick kompliteringar på min senaste uppgift. Jag vet att den sög, men jag hoppades ändå på ett G direkt.

• Det finns inte några kompisar kvar i Bollnäs. Alla är borta och jag är hemma.

• Mamma och pappa är sjuk och jag är en hypokondriker.

• Jag kommer säkert jobba när vi ska flytta in 1 juli och jag vill gråta när jag tänker på det. Jag vill ju inreda och flytta in direkt. Istället får jag vänta till mitten av augusti.

• Jag har 200 kr på mitt konto.


Då kör vi nästa lista i hopp om att bli på bättre humör.

Det som gör mig lycklig, glad, snäll, lyrisk, härlig och frisk. Eller saker som jag uppskattar och tycker är roliga.

Mamma och pappa, friska människor, vin, värme, kärlek, pussar, kramar, Johan, förfester med tjejerna, msnkonversationer med Emelie där vi bara klagar över allt, fiske, sommar, ledighet, sova länge, mango, pesto, foto, att jag kommer få flytta ihop med Johan trots att det är 4 månader kvar, min och Johans lp-samling, handsprit, the sims 3, min livliga fantasi, skämt eller händelser som inte kan få mig att sluta skratta, shopping, spontanutgångar, på spåret, tanken av att vi efter den här kursen kommer få berätta vad som har varit bra och dåligt, hyra film med Malin och Cissi, När jag och Malin fjantar oss, vänliga ord, när Axel kommer över och frågar om vi ska leka med bilar, då han går och vill ha en kram, när någon ler mot mig (trots att jag alltid ser så sur ut), söta sms, när Johan säger att han saknar mig, studentlitteratur som är på svenska, att jag kommer bo 50 minuter ifrån Johanna L när jag flyttar och ungefär 10-20 minuter ifrån Johanna M, tanken av att åka utomlands med johan i början av sommaren, söta sms från mina vänner, mammas sms och mail, gossip girl, the middle, listor, komplimanger, Johans doft, fjantfilmer, artistleken, pengar, gå runt i långkallingar, bra musik och sånt..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0