ENBRADAG


Hehehee, jag blev klar med uppgiften igår, men det tog sin lilla tid med mina pauser som varade i typ 3 timmar. Men jag var tvungen att kolla på idol och jag var tvungen att kolla mailen 20 gånger. Apropå Idol, fan vad många favoriter jag har i år. Härligt!

Idag har jag haft en superfin dag med Johan. Vi bestämde oss igår för att inte plugga alls idag.
Så vi gick ner på stan och spenderade lite pengar i en liten affär där dom sålde begagnade skivor och sen gick vi till Java och käkade middag. En asmysig dag!

Nu ska jag gå till Johanna Malm. Det tar 7 minuter att gå till henne.
Jag har aldrig bott så nära en kompis. Från skogsmulle till stadsbrutta!

Herå!




Weheartit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0