Anna på vift

Idag har jag pratat med Anna i telefon. Vi pratade bland annat om hennes problem.. hur hon både ska kunna få ta ett kort på henne på Will Smith och samtidigt få hans autograf på kortet.. vilka problem!!!!!

Jag blev så orolig över henne och alla kändisar..
Så därför har hon redan träffat en massa nu.. hihihihihih.


Här får hon skjuts av Brad Pitt, antagligen till den där festen, där hon skulle möta upp Clint Eastwood...



Jag tror visst att Anna blev lite stirrig av all champagne..



Ny dag, ny frilla och Johnny Depp..


Anna gillar att förändra sitt hår.. Här träffade hon på Sarah Jessica Parker när hon var på väg till Obama..


SÖTISARNA!!!!!!



OCH SLUTLIGEN... WILL SMITH!!!! Anna kände sig het.

Kommentarer
Postat av: J-lovah!

HAHAHA. vad rolig du är!

2009-01-21 @ 13:13:45
Postat av: malin

haha :)

2009-01-21 @ 14:15:18
Postat av: Anonym

HAHAHAHA! JAG DÖR. du är så rolig. Miss you, gertan <3<3

2009-01-21 @ 21:40:07
Postat av: Anna

det var jag som skrev den sista kommentaren men mitt namn synas inte (tror jag?) så jag måsta klargöra att det var jag. NU känns det bra. Jag skrattar fortfarande.

2009-01-21 @ 21:42:22
URL: http://annawestlund.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHA, shit! Jag hade ingen aning om att hon hade träffat alla dom.



Du är så jävla skön, Elin!

2009-01-21 @ 23:03:15
Postat av: You're so fine

HAHAHAHA, shit! Jag hade ingen aning om att hon hade träffat alla dom.



Du är så jävla skön, Elin!

2009-01-21 @ 23:03:35
Postat av: Carro

Hahahha ÅÅÅH! Dagens skrattbehov är nu avklarat, du är väl för härlig du Elin! :D Puss på dig

2009-01-22 @ 19:29:55
URL: http://carolinali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0