anledningar

Det här var roligt. Johan gav en massa anledningar till varför han tycker om mig så mycket.
Här kommer några..

"För att du var sur på mig en hel dag för att jag stängde ner en internetsida, ibland vill du inte duscha med mig, för att du jämt ger mig fuck-fingret, för att du inte låter mig gå in på ditt rum när jag kommer och hälsar på dig, att du smygläser mina sms, för att du svär åt mig hela tiden, du blir sur på mig för att jag köpte en present till dig för 7000:- i din dröm, för att du aldrig vill vakna på morgonen och har ett dåligt morgonhumör, för att du gnisslar tänder om nätterna, bara för att du alltid tror att jag är sur när jag spelar gitarr, för att du blir tokig när jag frågar vad du vill bli när du blir stor.."


jag måste vara en underbar flickvän och johan kanske är snäppet underbarare!
men jag säger bara kanske..




Kommentarer
Postat av: DinMammaNr2

Du glömde ju för att du gnisslar tänder när du sover, för att du tycker att jag är knäpp när jag går upp tidigt (men DU ringer ändå och väcker mig INNAN jag går upp), för att du tror att jag är arg/ledsen när jag spelar gitarr, för de gånger då du är jättetrött och bara vill sova (men sedan blir arg på mig om jag vill sova eftersom du vill vara uppe en stund till) och för att du blir tokig när jag frågar vad du vill bli när du blir stor.



Lotta love till Ms Övertrött :)

2008-09-28 @ 20:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0