mongo

Bara för att snart får jag ligga nära dig igen, jag kommer att få känna doften från dig, kyssa dig på halsen, pilla i ditt jesushår, ligga på ditt bröst, bada med dig, ligga och mysa på soffan med dig, skratta med och åt dig, prata med dig, prata stockholmska med dig, hålla dig i handen, kyssa dig, kittla dig, dra i din bröstvårta så du får ont, höra hur du viskar fina ord i mitt öra, känna hur du håller om mig, känna din närhet, sitta i ditt knä när vi kollar runt på youtube, dra fingrarna över din rygg så du får gåshud, dansa med dig, kramas med dig, äta tacos med dig, höra dina snarkningar i mitt öra, dra i ditt benhår, lyssna på musik med dig, sova med dig..
 och säga; jag har saknat dig älskling!



Kommentarer
Postat av: Anonym

LYLLO DIG, LIV!!!!

2008-08-30 @ 22:17:14
Postat av: Anonym

LYLLO DIG, LIV!!!!

2008-08-30 @ 22:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0